İzzetttin Doğan İsyanı

İzzetttin Doğan İsyanı

İzzetttin Doğan İsyanıİzzetttin Doğan'ın Fettullah Gülen ile ilgili sözlerine tepkiler çığ gibi büyüyor. Şimdi sizlere...

A+A-

İzzetttin Doğan İsyanıİzzetttin Doğan İsyanı

İzzetttin Doğan'ın Fettullah Gülen ile ilgili sözlerine tepkiler çığ gibi büyüyor. Şimdi sizlere İzzetttin Doğan'ın kurdurduğu ve CEM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A. Ş.’ye ait bir haber sitesinden okuyucu yorumlarını aktaracağız. 100'ün üzerinde okuyucunun yorum yaptığı İzzettin Doğan'ın Vatan Gazetesindeki söyleşisi ile ilgili haberden seçtiğimiz yorumlar şunlar:

Mine Şenocaklı'nın Prof. İzzetttin Doğan ile gerçekleştirdiği söyleşinin birinci bölümü

Misafir
17.06.2008 12:45:41
sayın Doğan, söylediklerinin farkında mı emin olamadım. Fethullah hakkındaki söylemleri beni ürküttü ve doğan kendisiyle çelişkiye düştü bence. amacı şeriat devleti kurmak olan birinden saygıyla bahsetmesi aleviler açısından tehlikeli buluyorum ve Doğan'a kesinlikle katılmıyor bu açıklamlarını talihsizlik olarak görüyorum.

HAKAN ARSLAN
17.06.2008 00:45:01
cemlerimizdede derler ya gece gündüz hata etmektir işimiz töbe günahlarımızı estafurullah diye eminimki hocamız bu fettullah konusunda iyi anlaşılamadı yakın zamanda kanalımız aracılığıyla yanlışlarını düzeltir hatasız kul olmaz dimi ama SİVASI MARAŞI unutmakta olmaz

HAKAN ARSLAN
17.06.2008 00:43:23
hocam tamam yolumuz kin nefret yolu değil ama geçmişini bilmeyen bir milletin geleceğide olmaz LÜTFEN SİVASI MARAŞI UNUTMAYALIM fettullah denilen şahsın adını ağzınıza almanız hiç hoş değil. tabiki arkadaşlar yangına körükle gidilmemeli insan olan hata işler hocamıza yüklenmiyleim CHP ye tam destek bölünmiyelim fettullaha pirim vermiyelim

Rıza
17.06.2008 00:37:35
Hınzır paşalarda çoğaldı... Çok yanlış yaptın dede çok...

Cemil Demirci
17.06.2008 00:08:44
Özetle bu açıklamalarıyla İzzettin Hoca artık bitmiştir. Cem Radyo ve Cem TV de bitmiştir. Kendisine de, yıllarca haklarını elde etmek, mutlu kılmak için uğraş verdiği, mücadele ettiği Alevi vatandaşlara da yazık etmiştir. Son sözüm şu ki, Aleviler ve Sünniler kardeştir. Tüm müslümanlar, tüm insanlar kardeştir. Asla Alevi-Sünni kardeşliğine zarar verecek görüş ve davranışların içinde olmamak lazımdır. Ama Hoca yanlış yapmış. Çok üzgünüm çok.

barak baba
17.06.2008 00:05:20
Nazım ile feto mukayesesi elma ile armut arasındaki zıtlık kadardır.. Demeyecektin dedem demeyecektin....

Cemil Demirci
17.06.2008 00:05:19
Yok eğer aralarında bir menfaat ilişkisi varsa bu korkunç birşeydir. Umarım ve dilerim ki öyle birşey yoktur. Ama şu kadarını söyleyeyim. Fethullah Hoca ve çetesi, uzlaşma, hoşgörü, kardeşlik, barış mesajlarını verirken kesinlikle samimi değil. Dışarıya bu maske ile çıkıyorlar. Ama aralarında kendilerinden olmayanlara kan ve kin kusuyorlar. Amaçları, Türkiye'de dinci bir devleti kurmak. En büyük destekçileri ise işgalci, katliamcı Bush ve Amerika'dır. Fethullah Hoca, Amerika'nın piyonu,maşasıdır

Misafir
17.06.2008 00:01:51
Ne oldu bizim tevella ve teberra kavramlarına hiç süs için koyuldu. Ayrıca;izettin doğan acapa bu molla efendinin hangi kitaplarını okumuş, ne bilgi, ne keramet görmüş, yoksa izettin beyde mi hınzır soyundan geliyor.

Cemil Demirci
17.06.2008 00:01:02
Yazık. Çok yazık. Hem çok üzüldüm hem çok şaşırdım. Bir yurttaş, bir insan olarak her türlü dini, mezhebi, ırki yobazlığa karşıyım. Dolayısıyla Sünnicilik ya da Alevicilik yapılmasına da karşıyım. İzzettin Hoca'nın açıklamalarını okuyunca şok oldum. İzzettin Hoca, ya Fethullah Hoca'yı ve çetesini iyi bilmiyor, tanımıyor. Ya da aralarında bir menfaat ilişkisi var. Bilmiyorsa, üzülürüm. Böylesine değerli bir bilim insanı, belirli bir topluma önderlik eden insan bunları nasıl bilmez, analiz edemez?

mehmet durmaz
16.06.2008 23:33:22
doğan dedenin feytullah gülenle ilgili düşünceleri beni şaşırttı...laikliğe aykırılıktan yargılanan bir insanı düşünür yapmış olması ve bu cumhuriyet düşmanı olduğu sağır sultanca dahi bilinen insanı alevi dostu olarak göstermesi düşündürücü...

gülay
16.06.2008 23:07:54
izettin dede nedense alevileri ya akp ye ya mhp yada bbp yönlendiriyor??? neden acaba ben bunun cevabını almak istiyorum...chp eleştireceğinize önce kendinizi eleştirin izettin bey...

Misafir
16.06.2008 23:05:07
Kardeşim ben alevi değilim, diğer tarikatları eleştirirken bir alevi dedesinin çıkıp CHP yi tehdit etmesini anlamıyorum.

ahmet taner
16.06.2008 22:52:03
İzettin dogan hocam chp hakkında yaptıgı yorumlara katılıyoruz . İzzetin doganın Fettullah gülen hakkında yaptıgı yorumlar bu ülkede fetullahın yüceltilmesine bir katkı da alevilerin fettullahından geldi gibi yorumlanmıstır. Alevilik bir cemaat degil bir yoldur bir mezhepdir . son zamanlarda her secim döenemi izzettin hocanın alevilere yön verir gibi su partiye demesi bir üniversite hocası bir bilim adamı olan hocamıza yakısmamakdadır. Bizler dinini özgür yasayan demokrasiye inanan insanlarız

ahmet
16.06.2008 22:31:59
artık izleyecek televizyonlar azaldı. cemtv=samanyolu mu? acaba. akp ver reklam sizden olsunlar

düzgün baba
16.06.2008 22:31:41
ozan emekcinin türkiyeye gelmesini engelleyen izzettin efendi fetosa kapilarini aciyor belki avukatida o olur

DOSTUN BİR TEK GÜLÜ...
16.06.2008 22:30:28
Sözlerimi sansürlediğinizi hiçbir biçimde yayınlamayacağınız belli. Amacım kimseyi karalamak ya da hakaret etmek değildi. Bu çok belli zaten anlatmaya çalıştıklarımdan. Pir Sultan'ın "başlıktaki" sözü bile bir şey ifade etmiyorsa sizin için,yolunuz açık olsun.dostluğumuz kısa sürdü.

ahmet
16.06.2008 22:29:30
alevileri küçük görenlere bu hoşgörü anlamsız.

gülay
16.06.2008 22:11:58
yazıkl bir daha tv radyonuzu dinlemiyoruzzz.... çevremde tanıdığım herkesi buna yönlendireceğim... gidin fetoşun yanınaa

Dostun bir tek gülü...
16.06.2008 22:08:27
ABD'li tarikat lideri savunuluyor, Nazım Hikmet'le aynı kefeye konuyorsa çok yerinde olur "biat etmek" ifadesi.

gülay
16.06.2008 22:05:44
yazdıklarımı tam yayınlayınnn..yok öyle atv çıkıp konuşmak fetoşu övmek .rica ediyorum elinizi çekin artık bizden yönlendirmeyinnn..çok istiyosanız gidin sizde çamuroğlu gibi yer alın fetoşun yanında

gülay
16.06.2008 21:54:38
sayın doğan siz kimsinizki fetoşu nazım hikmete eş tutuyorsunuz. .siz gidin yanına seçim sönemindede aleviler mhp oy verebilirler deyip yönlendirdiniz insanları bence chp değil siz oturup bir düşünün zira

Dostun bir tek gülü...
16.06.2008 21:53:39
Hadi bakalım Alevi arkadaşlar ayıklayın pirincin taşını. İzzettin Doğan da Fetullah'ı savunuyorsa kime güvenelim. bu iş bitti demektir.

DİLLİ18
16.06.2008 21:47:40
İzzettin doğan, sen ne dediğini bilmiyorsun, şaşırmışsın, bu toplumun önderi olamazsın sen.

aleviyizbiz
16.06.2008 21:43:11
cumhuriyet savcilarini göreve cagiriyorum bu sahis hakkinda suc duyurusunda bulunacagim vahdettine özeniyor eger türkiyede cumhuiryeti koruyan bir savci varsa

1919
16.06.2008 21:40:26
değerli okuyucular; prof. dr. izzettin doğan, bu açıklamayla , akp kapatma davası gündemini unutturma taktiği olarak algılıyorum.yani hedef şaşırma! kardeşler ne dir bu chp nin yaptığı da her gelen chp üzerinden siyaset yapar, din sömürüsü yapar? vatanın satılmadık bir karış yeri mi kaldı? dini imanı bir yere bırakın ülke elden gidiyor. ülkenin her yerinde jet hızı ile kadastro geçiyor. doğu ve güneydoğuda ve hatta ülkenin her yerinde yabancılar rahatlıkla arazi sahibi olacak. uyuman! saygılar.

DENİZ
16.06.2008 21:28:56
SENDEMİ DEDEM KAYRAN ALLAH BİZ ALEVİLERİ KAYRSIN BİZLERİN SAVNCULARI YOTUR SAVUNDUĞUN TARIKAT LİDERİ ÜLKEMİZİN HER KURUMUNDA HAKİM ÜLKEMİZİN NİMETLERİNDEN ONLAR YARARLANIYOR BİRDE NAZIMLA AYNI KEFEYE KOYMMALISINIZ O ŞAHSI NAZIM ANTİ EMPERYALİST ÖZGÜRLÜKLERDEN YANA BARIŞTAN DEMOKRASİ BAĞAMSILIK ÇAĞDAŞLIKTAN YANA OLAN BİRİSİYMİŞ NASIL OLURDA BİR İLKOKULU DAHI DIŞARIDAN BİTİREN BİR TARIKAT LİDERİNİN FİKİRLERİNE HAYRAN OLURSUNUZ HOCAM DEDEM OLMADI

İskender BÜYÜK
16.06.2008 21:25:54
Fettosla Nazim'i ayni kefeye koyan bir zihniyet...Sayet Alevilerin kanaat onderleri hep böyle dusunuyorsa ....

lokman
16.06.2008 21:11:21
Sayin hocam zaman gazetesindeki gülen hoca ile ilgili yorumunuzu okudum inan ol adiniza , adimiza , Cumhuriyetimize ve laikligimize yapilmis bir talihsiz yorum olarak degerlendiriyorum ilk kez adiniza ve adimiza yakismayan bir yorum yapmisiniz, Nazim hikmete yapilan hoca efendiye yapilmasin diyorsunuz , bu demek oluyordi hümeyni gibi gelsin ve son noktayi koysunmu , gülen hocanin cizgisini bilmeyen yok yoksa siz gercekten tanimiyormusunuz , gülen efendi gelirse Korkumuz ülkemiz icin artar.

Ahmet Bozkurt
16.06.2008 20:52:42
Üyeliğimi silin. Sizin Şeriatçı yobazlardan farkınız ne. Sizde bu tarafın şeriatçılarısınız.

Misafir
16.06.2008 20:46:41
Bu laflara mı "bravo dede,ağzına sağlık" diyorsunuz.İnsan birazda olsa utanır be !!!

murad murad
16.06.2008 20:45:49
gene temmuzdaki oyuna geliyorsunuz dogan bey bu yobazlara inanmayın gene kandırılmayın... fetullah gülene yaklasmayın...

ben.donmezem.yolumdan
16.06.2008 20:36:54
ufuk urastan sonra yaşadığım 2. büyük hayal kırıklığı. söyleyecek söz bulamıyorum izzettin hocam gerçek düşünceleriniz buysa bundan sonra haberemin benim bilgisayarımda yeri yok artık

Misafir
16.06.2008 20:30:11
olmadı dedem olmadı bu size hiç yakışmadı

metin yavuz
16.06.2008 20:28:11
merhaba; sabah gazete haberlerinin okunduğu programda dinledim öce Sn hocamın sözlerini. eminim programcınız bile afalladı o haberi okurken. sonra gidip vatan aldım hemen. yine inanmadım haber yalan diye. ama burada okuyunca anladım ki doğru. ne diyeyim şaşkınım. inanmak istemiyorum...

GÖNÜL
16.06.2008 20:16:37
SİZE SONSUZ SAYGIM VAR AMA BU DÜŞÜNCELERİNİZ BANA TERS. ALEVİ DÜŞMALIĞI VAR İSE HALA BU ÜLKEDE BUNU FETULLAH GÜLEN'E BORÇLUYUZ. KENDİ ABD'DE ILIMLI İSLAMCI HOCA ROLÜNE BÜRÜNÜP EMRİNDEKİLERİNİ UZAKTAN KUMANDA YÖNTEMİYLE YÖNETİYOR. KİMSENİN İÇİNDEKİ ŞEYTANI GÖREMEDİĞİNİ SANIYOR AMA YÜZÜNE BAKMAK YETERDE ARTAR.

Handan Ersin
16.06.2008 20:10:53
Olmadı sayın Hocam olmadı. Şimdiye kadar tüm fikirlerinize katılırdım ama şu ABD uşağı, CIA ajanı salya, sümük Feto için söylediklerinize asla katılmıyorum. Hele hele o büyük şairimiz N.H.Ran'la aynı kefeyekoymanız beni çok üzdü..

Doğan KONCA
16.06.2008 19:02:21
Sayın Hocam inanın bu açıklamanın size ait olduğuna inanmıyordum ama haberemde açıkcası çok şaşırdım inannın sadece ben değil benim gibi düşünen tüm canlar da benimle aynı düşüncee olduklarına kesinlikle eminin lütfen bu tür beyanatlardan kaçının bu çok yanlış sizi yakında takip etmesem Alevi olduğunuzdan şüphe ederdim. Sizin bilgi ve tecrübelerinize saygım sonsuz ama lütfen Alevi toplumuna zarar veriyor. İkincisi sizden tek ricam lütfen daha fazla halkla iç içe girin kuçaklaşın yakında görün.

OZAN MAHSULİ
16.06.2008 18:43:32
Sayın İzzetdin Doğan demem sizin fetullah hoca hakkındaki görüşlerinize katılmıyorum onların Cem evlerine karşı olmadıklarını söylersin ozaman Cem evlerin ibadet yeri olmasına kim karşı isdese o akp ve Tayibe söyler Cem evlerine Resmi statü tanıttırırdı dinayet işleri başkanlığında çalışanlarında yarıdan hazlası Emniyetde olduğu gibi fetullah yanlısı siz Diyanet işleri baskanı olan zat Ali Bardakoğlu fetullah görüşünü almadan konuşa bilirrmi onların samimiyetine inanmayın onlar Alevi düşmanı.

Ozgur1919
16.06.2008 18:21:56
Ben Sn.İzzettin Doğan ın fikirlerine her zaman inandım ama Fetullah Gülen hakkındaki düşüncelerini alenen izah etmesini talihsizlik olarak görüyorum,tamam bizler hoşgörülü bir toplumuz ama ama kime ve nasıl hoşgörü o zaman sivasta canları diri diri yakan yobazlarada hoşgörü gösterelim olurmu? Tabiki olmaz,, Şİmdi bakıyorum kartel medyada koca bir raportaj da sanki sadece bu konuşulmuş gibi manşetler atılmış İzzettin Doğan da Fetullahçıymış gibi lanse edilmiş,,, Adamların ekmeğine yağ sürdünüz hiç olmadı

1919
16.06.2008 18:03:12
sayın Porf. Dr. İzzettin DOĞAN, sizin yapmış olduğunuz bu açıklama! ATATÜRK'ÜN LAİK'LİK İLKESİNE aykırı değil mi? lütfen bu tür açıklamalarda bulunarak, insanları sunni veya başka bir mezhebin mensubu ayrımcılığı yapmayın. aksi taktirde ülkemin sonu mezhep çatışmalarına kadar gider diye düşünüyorum. saygılarımla.

yücel
16.06.2008 17:43:02
Sayın izzettin doğan ne dediğinizi bilmiyorsunuz. Oturun bir daha düşün. Alevi önderi alevilerin yolunu çarpıtıyor. Bizi nereye kime çekmeye çalışıyorsunuz. Feto sempatisi de nerden çıktı. Acil açıklık getirin ya da vakfı bırakın artık. alevileri toplayın cemi standartlaştır. Her bölgede ayrı yapılıyor. Bir doğru bulup bütün ülkede onu yapalım. Alimlerimizi al yanına. MHP ye oy verin dedikten sonra birde bu

cevdet karakaya
16.06.2008 17:31:18
saygıdeğer hocam fetullah gülen dışındaki görüşlerinie katılıyorum. ancak bu örgütün iç yüzünü bilmediğinize inanıyorum. kendileri gibi düşünmeyen giyinmeyen kimseleri nasıl baskı ve yıldırma politikaları ile bertaraf edildiğini yaşayarak öğrenmiş birisiyim. sayın hocam lütfen bunların değirmenine su taşıyacak bizleri incitecek beyanlardan sakınınız. kesinlikle bizim savunduğumuz değerlerle bunlarınkiler birbirine zıt yönde. saygılarımla

Atilla
16.06.2008 17:29:21
Sayın Doğan'ın bir yanlışı var. Feto'nun yurtdışında olması Nazım Hikmet'in durumunu bir tutmuş. Feto kendi rızasıyla ve FBI korumasında ABD'de çiftliğinde yaşıyor. Buraya gelmesi için şu an hiçbir hukuki engel yok kendi ince hesapları yüzünden orada. Nazım bu ülkenin vatandaşlığından çıkarılmıştı.

Misafir
16.06.2008 17:27:44
sayın izzetin hocan fetullah için yanlış düşünüyonuz feto kedine abd yandaşın islamın savunucusu bu bir ikinci onun kuracağı devlet düzeninde alevile yer yoktur ayrıca onun cem evine desteği olayı tamen takkiyedir eğer sizde bu oyuna düşerseniz buyuk yanlış yaparsınız.

ALPER BULUNUZ
16.06.2008 17:25:43
hayırdır izzettin hoca olunca yorum yapmak zor mu oldu. şahsen şaşırmadım. özellikle fettullah gülen hoca efendileri ile ilgili görüşleri karşısında. çok güzel söylemiş içindekileri. neyse karar sizin yinede


Mine Şenocaklı'nın Prof. İzzetttin Doğan ile gerçekleştirdiği söyleşinin ikinci bölümü 

Cemil Demirci
18.06.2008 00:06:46
İzzettin Hoca, Fethullah Gülen denen yobazı, Türkiye halkının içine nifak tohumu eken, geleceğimizi karanlık bir dünyaya sürükleyen, iktidarı ele geçirmek için işgalci katliamcı Amerika, İngiltere ve İsrail'in uşaklığını yapmaktan çekinmeyen kirli emeli olan bir adamı bu methiyeleri düzmesini asla anlayamıyorum. Bugün bir açıklama yapmasını bekledim. Ama nafile. Fethullah Gülen, bugüne kadar Türkiye'nin barışına, kardeşliğine hangi katkıyı yapmış da filizof olmuş. Yazık. çok yazık.

Misafir
18.06.2008 00:00:16
Öyle ya geçen sene AKP'ye oy verdi. Bu sene MHP'ye oy verdi. Bizim izettin bey çok dürüst bir adamdır. Bundan sonra alevilerin gözünden iyice düştü. Ayrıca; kim seçti alevi kurumunun başına ALEVİLER mi yok. Bay Doğan kendi adına konuşsun. Nede olsa bu devirde siyah taşlardan değil beyaz taşlardan korkacan. Adama HOCA diyor.

ahmet taner
17.06.2008 23:41:30
burda ki yorumlardan görülüyorki biz fetullah güleni eleştiriyoruz ama su na hiç bakmıyoruz Bizler İzettin Doganı bir Fettullah yapma cabamız var bunu yatsıyamayız ... Diğer alevi derneklerini görmeyen bir olmak yerine ayrı olmayı tercih eden aleviler izzettin doganı putlastıryorlar mu laiklik bu mu demokrasi bu mu özgür düşün biçimi İzzettin doganı aynı ypı ile basımıza cemaat önmderi yapıp iki kutba mı bölünecegiz...

üzgünüz
17.06.2008 21:49:15
Saygıdeğer Dedemiz, Fethullah Gülen'e din bilgini ve filozof demeniz bizi çok üzdü. Atatürk düşmanı bir sinsi nasıl filozof olabilir?

lokman
17.06.2008 21:42:38
Degreli hocam bu vermis oldugunuz reportajin aslinin astarinin ne oldugunu ve anlatmak istediginizin neler oldugunu , gözümüzden ayirmadigimiz cem tv de aciklamanizi isiyoruz , yoksa bunun sonu alevilerin bölünmesine dek giderki agdiran taraf inan olun siz olursunuz bize hayeretle korkuyorduk ülkemiz laikligimiz darbe almasin diye simdi siz darbe verdunuz yoksa bilincli olarak mi insanin aklina gelmemezlikde etmiyor yani

lokman
17.06.2008 21:29:25
Degerli Feytullah Gülen hocamiz dendine göre isini yapiyor ve de öylede iyi yapiyorki Bütün Dünya yi islamlastirmak ve seriat kurallarini uygulamak istiyor. buna nasil olurda hos görü ile bakar ve övgüyle söz edersiniz. su an Alevi lerin ve demokratlarin gönlünden yavas yavas demir aldiginizi saygi ve sevgiyle bildirmek isterim

lokman
17.06.2008 21:24:01
Degerli Alevi önderligine canla basla soyunmus olan ve arkasina binler ce aleviyi ve demoktat halkini alanalmis hocam , sani övgüyle ve dikkatle izleyen bir gönüldasin olarak üzgün ve dargin oldugumuzu bildirmek isterim sayin Feytullah Gülen hocama diyorsunki islam bilgini ve filozosu , bir egitmen olarak bunu gercektnmi söyledin yoksa dil sürtüsmesimi oldu . , olmadi ise lütfen cok iyi tanidiginiz bu dostunuzun hangi üniversitelerden mezun oldugunu biz yurttaslariniza anlatmak zorundasiniz.

arslanbey34
17.06.2008 21:23:40
Fetullah Gülen, Atatürk Cumhuriyetinin düşmanıdır. Bu düşmanlığını eylemli olarak sürdürmektedir. Oluşturduğu F Tipi Gladyo örgütü aracılığıyla ulusal kuvvetler, Türk Silahlı Kuvvetleri ve bağımsız Türk yargısına karşı tertip ve karalamalar peşindedir. Bu görevi BOP Eşbaşkanı Recep Tayyip Erdoğanlarla birlikte icra etmektedir. Hedefi Atatürk Cumhuriyetini yıkarak yerine Amerikan sömürgesi ılımlı İslam devleti kurmaktır. Türkiyemizin başına gelen her melanetin altında Fetullah Gülen vardır. Fetullah Gülen bu şer faaliyetleri nedeniyle yargılanmaktadır. Öte yandan Nazım Hikmet, vatan şairidir. Türk milletinin yiğit bir evladıdır. Fetullah Gülen’le, Nazım Hikmet’i benzeştirmek akıl, mantık ve vicdan dışıdır.

arslanbey34
17.06.2008 21:19:45
İzzettin Doğan’ın açıklamaları Atatürk Cumhuriyetinden yana tüm yurttaşlarımızda derin bir infial yaratmıştır. Fetullah Gülen, sığındığı Amerika’dan Büyük Ortadoğu Projesi kapsamında milletimizi etnik, dinsel, mezhepsel kardeş kavgalarına sürüklemek ve nihayet güzel Türkiyemizi parçalamak planının piyonudur.

arslanbey34
17.06.2008 21:14:23
sayın izzetin dedem dünkü açıklamanızda cumhuriyet ve atatürk düşmanı amerikanın uşağı fettulah güleni övmeniz yaptıklarının islam adına uygun olduğunu belirtmeniz nazım hikmete benzetmeniz gibi konuşmalarınız var bu konuda iyi düşünün ve alevilerden özür dileyin. fettulahın amerikanın uşağı islam düşmanı olduğunu göremiyormusunuz bu iktidarı getiren fettulah ve amerikadır bunun için özür dileyn lütfen

MALATYALI
17.06.2008 13:27:12
SAYIN BAŞKANIMI CANI YÜREKTEN DESTEKLİYORUM. FAKAT BU HÜKÜMETİN DÖNEMİNDE ALEVİLER KONUSUNDA BİR ŞEY YAPMALARINI HİÇ BEKLEMEDİM VE İNANIN UFACIK BİR GELİŞME BİLE OLSAYDI BUNU SİNDİREMEZDİM. ALEVİLERİN ROTASI LAİK, ATATÜRKÇÜ VE CUMHURİYETÇİ BİR ROTADIR. BU ROTANIN HARİCİNDEKİ BAŞKA BİR GÜDÜM SÖZKONUSU BİLE DEĞİLDİR. BIRAKIN AKAPE ALEVİLER LEHİNDE HİÇBİR ŞEY YAPMAMIŞ OLSUNLAR. GURUR DUYARIM. ONLARDAN GELECEK HAYRIN BEREKETİNİ...

Aziz Naci Doğan
17.06.2008 12:44:16
Cem Vakfı Başkanı Prof. Dr. İZZETTİN DOĞAN'ın çok saygın kişiliğinden hiç kimsenin en küçük bir kuşkusu olmamalıdır. Sayın Doğan, gerçek bir Cumhuriyet aydını ve en hasından bir ALEVİ önderidir. Ancak, Vatan gazetesine verdiği ve laik ATATÜRK CUMHURİYETİ'nin en sinsi ve tam tescilli düşmanı olan bir DERVİŞ MEHMET ARTIĞINA ilişkin kastını aşan nezaketteki ifadelerini kabul edilemez buluyorum. Çok yanlış, hem de çok yanlış bir şey oldu. Kendisine içten saygılarımla bu üzüntümü iletmek istiyorum...

Can Kaya
17.06.2008 11:59:15
fetoş nazım benzetmesi çok insana tuhaf ve anlaşılmaz geldi acilen bu beyanat açılmalı veya özür dilenmeli şahsen ben İzzettin hocayı kınıyorum

selcuk
17.06.2008 11:37:19
artık bu gidişle yakında akp de masum deyip akp ye oy isteyeeck sn doğannnnnnnnn

ziyaretçi
17.06.2008 10:46:00
millete önderlik yapmaya çalışıyorsunuz ama gidip tc yi temelden yıkıp şeriat devleti kurmak isteyen ve alevilerin kökünü kazımak isteyen birini nazım hikmetle aynı küfeye koydunuz. kınıyorum

Ozgur1919
17.06.2008 10:19:30
Sn.İzzettin Doğan ın Abd işbirlikçisi bölücü fetullah gülen hakkındaki görüşleri tamamen talihsizliktir..Hala inanamıyorum bizim yıllardır mücadele ettiğimiz zihniyetle baş bildiğimiz insanlar meğer ne kadar iç içeymiş,Sn.Doğan lütfen en kısa zamanda bir açıklama yapın ya yanlış anlaşıldım aslında şunu demek istemiştim yada bu benim gerçek fikrimdir fetullah dostumdur deyin bizde bilelim,,Ama bilinki Fetullahı öven le Alevilerin işi olmaz olmayacakta sivaslar maraşlar çorumlar unutulmadı

garip
17.06.2008 10:01:11
yeter ünal soframızı hançerleyen ben miyim. Mhpe ye oy verin diyen demi benim. Fetullahla ilgili açıklamalar nerden çıktı şimdi. Ben onu demeye çalışıyorum. Böyle söylemler bizi bir araya getireceğine parçalıyor. Yüzlerce alevi örgütü kuruluşu var bak bakalım kaçı bir arada. Hepsi bir olsa olaylar farklı olurdu. Ama hepside bir birleri ile çatışıyor. Niye çünkü önderimiz dediklerimizden akılcı siyaset gelmiyor. Böyle giderse gelmeyecekte. Çamurlar ortaya çıkar sonra

FATOŞ
17.06.2008 09:47:36
Şimdi herkes herkesle görüşebilir ve görüş belirtebilir bu kişilerin fetolah yanlısı oldugunu belirtmez EGER kendi inancımızdan ödün vermiyorsa ve AMA yobaz bir partide yer alamaz ÇÜNKÜ yobazlar alevilere önem vermiyorlar üstelik yakıyorlar ve yakanları eleştirmiyorlar cezalandırmıyorlar ŞİMDİ biz aleviler neyin dogru olup olmadıgını en cahilimiz dahi bilir alevilerin yüzde doksan beşi sol görüşlüdür halkcıdır halkın yanında yer alır diger yüzde beşi çıkarcıdır ve böyle söner gider komik duruma

OZAN MAHSULİ
17.06.2008 09:44:57
NERDE ADALET Koyduğun yasaya kendin uymadın Nerde insan hakkın nerde adalet Yirmi milyon halkın sesin duymadın Nerde insan hakkın nerde adalet Antalya beleğe kilise diktin Bizim CEM evlerehep şaşı baktın Pir sultan seveni sivasta yaktın Nerde insan hakkın nerde adalet Alevi halkını insan görmedin Onlara ibadet hakkı vermedin Vergisini aldın derdin sormadın Nerde insan hakkın nerde adalet Bizim CEM evlerin hep tadı tuzu Müslümanlığın ehlibeyt özü Sünni imam temsil edemez bizi Nerde insan hakkın nerde adalet Diyanette yoktur birtek alevi Tanımazsın bizim oniki meleği Peygamber soyuna tıkan kulağı Nerde insan hakkın nerde adalet Muhammedin soyu alidendir bil Rol yapmayı bırak hoş görülü ol Bize yaptıvını ALLAHIM,dan bul Nerde insan hakkın nerde adalet Bektaşi yolunu görmez geçersin Dört kapı kırk makam yoldan kaçarsın Kul hakkı yiyerek nasıl yaşarsın Nerde insan hakkın nerde adalet Hakimler savcılar sus pus olsun Bütün siyasiler hep bunu bilsin

OZAN MAHSULİ
17.06.2008 09:42:39
Allah sevgisi olan Irk, mezhep ayırır mı? Gerçek islâmı bilen Yezidi kayırır mı? Nerde bu laik ordum İşgal altında yurdum Demokrasi raftaymış Fikrimden zulüm gördüm Evrenin Allah'ı bir İbadetler gizli sır Mervanın uşakları Bizi yaşatmıyor hür Dini bilgileri yok İftira ederler çok Emevi taraftarı Ne hak bilir, ne hukuk Yüz onbin cami tamam Ceme verilmez önem Yediyüz yetmiş okul Üretir softa imam Okur ama Kurân'ı Beceremez yorumu Bu gerici yobazlar Ebu sübyan tohumu Hiç samimi olmazlar Ehlibeyti bilmezler Aleviyim diyene Saldırmaktan yılmazlar Bizi hor görüyorlar Saltanat sürüyorlar Hakim, yazar, bilgini Tek tek hep vuruyorlar Mahsulim doğru söyler Artık uyanın beyler Bu dinci misyonerler İslâmdan çıkar sağlar

garip
17.06.2008 08:51:30
neden bütün alevi örgütleri bir merkezde toplanmıyor, bir meclis tarafından karar alınmıyor. Bizimle ilgili bir sorun olduğunda herkes ayrı ayrı ve kafasına göre açıklama yapıyor. Eğer tek ses çıkarsa biz ciddiye alınırız. Sizin göreviniz fetoyu izlemek değilde bu olmalı. Artık yeter hoşgörülüyüz kültürlüyüz diyoruz ama hep eziliyoruz yeter artık. Şalvarlı sakallı ve cübbeli konuşmayı bile beceremeyenler aldı başını gidiyor. Biz aynı dağınık, ezik her zaman mızmızlanan toplum. Yetmez mi

garip
17.06.2008 08:48:10
onların treninin ne olduğunu da, fetonun amacını da, akp yi de zaten biz biliyoruz. biz alevileri toplayıp dağınıklığı gidermek ve örgütlü bereber hareket eden bir kitle haline gelmemizi sağlayın. İşte o zaman dikkate alınırız. Sizin işinizde bu olmalı madem önderseniz. Bizi chp den soğutup mhp ye akp ve bbp yönlendirme çabalarınızı ve amacını anlayamıyorum

ALEVİ HABER AJANSI - 17 Haziran 2008

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.